Thursday, September 11, 2014

September 11, 2014

The morning started out by me reading Facebook posts about September 11th, actually, after waking up the kids at 6:30, the first thing I did was call my brother Stefan to wish him happy birthday. The posts I didn't even see until after we dropped Keira off at school. 
We got some rain this morning, so instead of focusing on the bad like all the people on FB, I chose to look at the happiness around me, and we celebrated the good and simple things in life by playing in the rain.
Der Morgen hat damit angefangen, dass ich Posts auf Facebook über den 11.September gelesen habe, wobei, um es genau zu sagen, habe ich erst die Kinder um 6:30 Uhr aufgeweckt, dann meinen Bruder Stefan angerufen um ihm zum Geburtstag zu gratulieren, und dann habe ich ins Facebook geschaut. Es hat heute Morgen etwas geregnet, und anstelle nur das Negative über den heutigen Tag zu sehen, wir haben das Gute, die Kleinigkeiten des Lebens das mich in Form der Fröhlichkeit meiner Kinder umgib, gefeiert,  indem wir im Regen spielten.





Vor Katharine's Ballettunterricht konnte ich schnell unbemerkt ein Bild machen:
Just before ballet class started, I was able to snap a picture of Katharine: